Strauji attīstoties digitalizācijai, aizvien vairāk komersantu savas lojalitātes programmas “pārnes” uz digitālajiem rīkiem – mobilajām aplikācijām. Līdz ar to pierastās plastikāta kartes, kas…
Jau iepriekš esam stāstījuši par to, kas ir komerciāli paziņojumi un kā cilvēkiem rīkoties, ja tiek saņemti nevēlami paziņojumi, kas ietver personas datu apstrādi.[1] Tā kā ne vienmēr komerciāli…
Datu valsts inspekcija bieži vien saņem no iedzīvotājiem jautājumus par to, vai bankai ir nepieciešams nodot maksājuma veicēja personas kodu, personas konta numuru un citus personas datus maksājuma…
Lai arī tūrisms ir aktuāls visa gada garumā, tuvojoties vasaras sezonai, iedzīvotāji arvien vairāk plāno pavadīt savas brīvdienas ārpus valsts, un sava ceļojuma plānošanu nodod tūrisma operatoru …
Sociālajiem tīkliem ieņemot ar vien lielāku nozīmi sabiedrības ikdienas dzīvē, tos aktīvi mēdz izmantot arī komercdarbībā. Pēdējos gados komersanti sociālos tīklus izmanto ne tikai, lai reklamētu…
Jau gadu desmitiem komersanti piedāvā saviem klientiem lojalitātes jeb klienta kartes, dodot iespēju gan iegūt papildu atlaides, gan veidot uzkrājumus. Ja kādreiz klienta karšu iegūšanai savi…
Uzņēmējiem, īpaši mazumtirdzniecībā ir aktualizējies jautājums par drošības vai mārketinga nolūkos veiktu sejas atpazīšanas tehnoloģijas izmantošanu. Sejas atpazīšanas tehnoloģija izmanto cilvēku…
Dzīvojamo māju īpašumtiesības lielākoties ir noteiktas vairākiem īpašniekiem uz vienu īpašumu, kā rezultātā īpašnieki vienojas par vienas atbildīgās personas vai organizācijas iecelšanu, to…
Datu valsts inspekcijā nereti vēršas iedzīvotāji, ar kuriem pa tālruni vai elektroniski ir sazinājušies parādu piedzinēji. Iemesli piedziņai ir dažādi, tomēr visbiežāk - par neapmaksātiem…