Jaunumi
Statistikas pīrāgs

Šajā infografikā attēloti galvenie rādītāji un aktivitātes, kas atspoguļo Datu valsts inspekcijas (DVI) ikdienas darbu 2024. gada pirmajos deviņos mēnešos.

Infografika par 2024. gadu

Infografika liecina, ka visbiežāk iedzīvotāji izvēlas konsultācijas saņemt pa tālruni, kas ir ātrākais veids, kā iegūt atbildes uz viņus interesējošiem jautājumiem. Katru ceturksni DVI konsultanti sniedz atbildes uz pustūkstoti jautājumu, kas apliecina iedzīvotāju aktīvo interesi par datu aizsardzības jautājumiem. Arī rakstiskās konsultācijas tiek sniegtas ik dienas.

DVI katru ceturksni izskata vairāk nekā 200 iedzīvotāju sūdzību. Visbiežāk saņemtās sūdzības par tādām tēmām kā sociālās tīklošanās vietnes, videonovērošana un publisko iestāžu veikta datu apstrāde. Infografikā ir iekļauta tikai daļa no izskatītajām sūdzību tēmām, bet regulāri tiek saņemtas arī sūdzības par nepilngadīgo datu apstrādi, medicīnisko datu apstrādi un citām tēmām.

Kas attiecas uz sabiedrības informēšanu, tad kopš 2020. gada ik nedēļu tiek izdots raksts rubrikā “DVI skaidro”, kas uzsver aktuālākos jautājumus datu aizsardzības jomā. Mēs regulāri sniedzam atbildes medijiem un piedalāmies, kā arī organizējam seminārus, lai veicinātu izpratni par datu aizsardzības principiem un normatīvo regulējumu.